Facebook Posts

We zijn niet verslaafd aan suiker (want dan zouden we gewoon suikerklontjes eten....) maar wel producten die er vol mee zitten. ... Bekijk meerBekijk minder

Dit is waarom we zo verslaafd zijn aan zoet👉goo.gl/81WMTp

Bekijk op Facebook

Toppers Ragnar en Joey in voorbereiding op hun komende voetbalseizoen bij resp. NEC en PSV ... Bekijk meerBekijk minder

Bekijk op Facebook

"Ik ben net terug van vakantie en vind het moeilijk om er dan weer in te komen, en niet mee te varen op de vakantie van de kinderen die nog even voort duurt"
Deze goede vraag kreeg ik deze week in de groepsles 👌🏻 en wil graag mijn tips met jullie delen.
.
.

🔺allereerst wil ik aangeven dat je op vakantie best een keer een ijsje mag: dat is heus geen schande. Zorg dat je er vooral erg van geniet en hou het bij 1 extraatje per dag. Probeer uiteraard wel te bewegen: wandelen en zwemmen is uitermate geschikt op vacatione 👏🏻
🔺eenmaal terug, meteen de draad weer oppakken, spreek dit vooraf met jezelf af. Afspraak=afspraak!! Na een wedstrijd koop ik bv een pot nutella en geniet daar behoorlijk van. Als het op is koop ik simpelweg geen nieuwe. Op=Op
.
.
🚩voedingstips:
▪️Bij voldoende likes, reacties en/of dansjes in mijn les geef ik jullie mijn geheime recept van heerlijk en verantwoord frambozen ijs! In slechts een paar minuten klaar, geen apparatus nodig 🍧🤗
▪️Beleg je cracker naast kaas/ei of vleeswaren ook ruimschoots met rauwkost. Komkommer, augurk en tomaat bv. Of lekker met tuinkers en wat denk je van mosterd (tip van een van de deelnemers)👌🏻 een feestelijke lunch maakt veel goed!
▪️Dorst is niet hetzelfde als honger. Zorg dat je voldoende drinkt. Veel mensen hebben mij al met een grote fles koude thee zien lopen.. aanrader 😉geen ice tea, koude thee!
▪️Lekkere trek is niet hetzelfde als honger. Vraag jezelf af: zou ik in plaats hiervan 🍦 ook een bakje komkommer willen?
▪️Terwijl iedereen aan de chips zit, kan jij ook een heerlijk bakje popcorn zelf bakken 🍿 (niet de magnetron variant ) Met 50 gram korrels maak je een heerlijke zoute snack voor maar 37KCAL!! Want alles wat je wil is eigenkijk kraken en zout.. wees eerlijk 😜
▪️Zoals eerder laten zien is volume voedsel je beste vriend als je op dieet bent. Veel voedsel voor weinig kcalorien helpt je gemakkelijk door de dag heen. Pak eens een bak (rauwe) groentes met een lekker kwark/yoghurt sausje.
▪️Veel suikerhoudende producten zijn vooral erg lekker, maar helaas weinig verzadigend. Plus je hebt alweer zin in méér. Denk dus even na, voor je je snackhand laat gaan 😅.
.
.
Gegroet, julllie trainster en Mede-ijsliefhebber, Odette Zwanikken 🙋🏼 Oftewel Oot 💕
... Bekijk meerBekijk minder

Bekijk op Facebook

Weetje hoe weinig 35 gram chips is? 😩🙇🏼‍♀️ Echt súper weinig. Als in-holle-kies weinig. En toch levert dat zon 180 kcal op. Een halve kilo broccoli ook. Ja een HALVE KILO. Én die levert je ook nog vitamines en vezels op. En een volle buik. Win-Win-Win zou ik zeggen. Vooral zo rond een uurtje of tegen-etenstijd-maar-nog-net-niet 👹

Ook ik moet mijn best doen om op gewicht te blijven, en dat doe ik niet door mínder te eten, maar andere keuzes te maken. Met een lekker yoghurt-knoflook sausje zijn groentes of rauwkost ook nog eens een verwennerij 👌🏻 ja ik lust ook chips 😜maar dit soort snacks helpen mij, mijn doelen te bereiken. Doen jullie mee? Mag ook een onsje minder zijn 😉

Voor het sausje:
🔺half teentje knoflook geperst
🔺lepels yoghurt of kwark
🔺klein lepeltje light mayo
🔺scheutje azijn
🔺peper, zout eehhnnnn peper 🌶🌶🌶🌶🌶🌶🌶🌶🌶🌶

Groed weekend gewenst, Odette Zwanikken 💪🏻
... Bekijk meerBekijk minder

Bekijk op Facebook

Wil je ook eens een heerlijk broodje hamburger? Of heerlijke pannenkoeken? Maaarrrr je bent op dieet 😑🤷🏼‍♀️

Hier dan een heerlijk recept van low carb Cloud Bread! Zowel zoet als Zilt heerlijk.. en wat denk je? Zonder beleg ook heerlijk als eiwitrijk tussendoortje. Lekker met kaneel, gemalen anijs, of misschien is kardemom meer jouw ding? Offff ga je voor een mediterrane twist met oregano... 😘

Liefs, je trainer Odette

Nodig:
Voor zoet🍰
♦️handmixer
♦️3 eieren
♦️100 gram kwark (evt plantaardig, heb dat zelf niet getest )
♦️een mespunt bakpoeder
♦️een snufje zout
♦️ik deed er echte vanille in, evt kaneel zou ook de bomdotcom 🖤 zijn
♦️klein beetje zoetstof (natrena bv ) of honing/maple syroop
.
👉🏻
Verwarm de oven voor op 150 graden. In een schone vetvrije schaal scheidt je de eiwitten van het eigeel. Zet deze apart. Bakpoeder bij de eiwitten. Met handmixer het eiwit opkloppen tot stijve punten.
👉🏻mix eigeel met kwark en specerijen met een garde of vork.
👉🏻 SPATEL het geel met het wit. Zacht erdoorheen spatelen zonder dat je al het lucht eruit gaat roeren als een malle
👉🏻op een oven rooster met bakpapier maak je 4 hoopjes.
👉🏻schuif in de oven. De mijne duurt ong 20 minuten tot ze gaar zijn. Ze zijn gaar als ze helemaal goud-geel 🌝zijn, en niet als er nog veel witte stukjes te zien zijn. Je kunt ze ook al voorzichtig van t papier halen.
👉🏻laat afkoelen. Hoe langer hoe beter. Voor de zoete variant had ik ze smorgens gemaakt en smiddags gegeten, was helemaal top. Maar de hartige variant een dag van te voren en waren ze nog iets steviger! #tip
👉🏻je kan ze prima in de koeling bewaren
.
.
Voor de hartige 🍔variant heb ik door het eigeel oregano, geen zoetstof en wat meer peper en zout gedaan. #heerluk 👌🏻
.
... Bekijk meerBekijk minder

Bekijk op Facebook

Wel of niet je voeding wegen op een weegschaaltje? Veel mensen vinden dat een stap te ver, maar als je deze illustratie ziet, snap je wellicht waarom wij dat juist aanmoedigen 👏🏻👏🏻

Een handje noten kan je al snel het dubbele aantal calorieën opleveren, en als je al je voeding zo inschat, kan je al snel veel meer binnenkrijgen dan je bedoeling was.

Zonde! Want je bent al zo goed bezig 😉 De ene boterham is de andere niet, de ene cracker de andere niet! Gezond wil dus ook niet altijd zeggen: ik val automatisch af 😫

Meer tips?? Coming soon als jullie dit 👍🏻 😘

Liefs trainer Odette 🙋🏼
... Bekijk meerBekijk minder

Bekijk op Facebook

Deze kanjers John en Carla hebben vandaag weer enorm gebikkeld en een fantastisch resultaat neergezet. We zijn trots op jullie 💪🏼🤘🏼 ... Bekijk meerBekijk minder

Bekijk op Facebook

Tripod Training heeft een foto van 24hope gedeeld. ... Bekijk meerBekijk minder

Altijd al van plan geweest sporten eens goed aan te pakken? Misschien wint u wel één van de prijzen beschikbaar gesteld door Tripod Training! Zij steunen ons team... Hartelijk dank daarvoor!

Bekijk op Facebook

Mag ik jullie voorstellen aan onze nieuwe trainer/coach Odette Zwanikken.
Gelukkig weer een dame.
Sanne heeft ons door drukke werkzaamheden elders alweer moeten verlaten. Vandaar dat ik blij ben dat we haar mogen vervangen door weer een dame....
Odette woont in den Bosch en doet op een heel acceptabel niveau aan powerliften.
Ze heeft enorm veel zin om bij ons trainingen te gaan verzorgen en mensen te begeleiden in het verbeteren van hun levensstijl.
Binnenkort wordt Odette uitgebreider op onze website aan jullie voorgesteld.

Odette, van harte welkom bij Tripod Training!!
... Bekijk meerBekijk minder

Bekijk op Facebook

Wij zijn weer op zoek naar uitbereiding van ons coaches-/trainersteam...

Ben jij die enthousiaste, professionele supercoach die wij zoeken?
Bij voorkeur met Chivo-achtergrond of de bereidheid om daar meteen op korte termijn in te willen investeren.
Ben je flexibel (ook op avonden) qua inzetbaarheid?
Blink je naast je trainers-skills ook uit als coach? Weet je veel van voeding?

Wil je reageren? Vraag je dan eerst af wat je ons te bieden hebt. Dat horen we graag.
Zorg dat je dat wat je zegt ook waar kunt maken..... Geen woorden maar daden!

Ben jij die kanjer? Kom maar op dan!!!
Reageer via een e-mail waarin je een motivatiebrief en CV naar ons opstuurt.
coert@tripodtraining.nl
... Bekijk meerBekijk minder

Bekijk op Facebook